Friday, January 8, 2016

Minat....

Minat dengan hobi ni sama ka makna dia???
Banyak minat aku ni kalau nak cerita......nak share dgn hangpa semua...Jadi aku pilih 2 yg top lah naaa, senang sikit nak cerita kat hangpa...
Yg mola2..aku suka muzik..suka dengar muzik sampai ada kebolehan main muzik..nak kata terrer tu dak lah kan tapi boleh laaaa....aku ada band dulu....sempoi band ni baq hang. Ada laaa dlm u-tube kalau nak tengok...live performance.Sempat gak laaa rakam demo kat FGI Studio Bandar Baru Selayang(Fauzi Aisunam punya studio) sekali dulu. Main kat gig2 area pantai timur ni..kat KL..paling jauh pun pernah sampai aaaaaa.. Kulim,Kedah, perform sama2 dengan Pitahati...sampai 2x perform dengan depa.....hehehe...band tu sempoi,best..muzik depa layan...dengaq laa lagu depa tajuk Sahabat (OST filem Terbaik Dari Langit)...

Ni gambaq geng2 band aku...nama band??hahahahaha.....panjang sangat nama.Selalunya dlm flyers atau masa mc nak panggil nama band aku ni, memang salah memanjang...hahahaha


Yg ni plak minat aku yg terbaru...haaaaaa..interesting..best..kena berani..tak boleh malu...kena bijak cari ruang...kena pandai rebut peluang..hahaha..apa dia tuu??
Jeng jeng jeng......





Heehehe..ni lah hobi@minat aku yg baru....amacam???Best kan??next post aku akan attach hasil keja tangan aku sejak aku pegang kumira mahai ni...ketaq tangan baq  hang masa mola2 dulu fuuhhhh..main petik ikut dan jaaa..setting guna auto then shoot...hasil peerrgghhhh macam setan..hahahaha..

Orait..aku stop dulu untuk hari ni...jumpa lagi nanti


Assalamu'alaikum...

No comments:

Post a Comment