Thursday, January 28, 2016

Nik On

Assalamu'alaikum.....

On laptop....pasang Megadeth....cryptic writing.....terus jari jemari ku ini pantas menari-nari diatas lantai keyborad.....dan cerita bersambung lagi malam ni....

Kali ni aku perkenalkan kawan baru aku...tak baru juga laa, dah setahun dok berkawan dgn dia ni..nama dia Nik On...Bukan Jaafar Onn..bukan bukan hahaha...
Aku kenai dgn dia ni setahun yg lalu, Johorian yg perkenalkan aku dgn dia ni. Bentuk tubuh tak lah sado mana pun..sedang2 ajaa,kira sedap lah kalau nak pegang sikit2 pun...hehehe..haaaaa!!! Jangan dok kona2 naaa....

Makin lama aku dgn dia ni, aku jadi makin rapat....boleh dikatakan mcm bff gitu haha. Pi jalan ke mana pun aku dok bawak dia sekali.Cuma sesekali je lah aku terpaksa tinggal dia...kesiann errmmm...

Jadi bila dah lama dok berkawan ni...adalah hasil yg aku dapat...ada lah kebaikan dia yg dia bagi kat aku....nak tau ka???Hahahaha....Sat naa.....errmmmm

Haaaaaaa......tuuu diaaaa....nampaakkk !!!
Hahahahaha...


Ni lah hasil dia....kalau tak salah aku...bulan 1/2015 hasil pertama yg aku dapat bila start berkawan dgn Nik On ni....tak lawan mana pun landscape ni.Aku tembak dari tingkap hotel masa aku pi Kay Yell.

Jadi takmboh nok buang mase deme2 seme....ambe kenalkan saeng baru ambe ni...Nik On name dia.....

Taaa Daaaa....!!!

Jadi....tak payah nak selindung2 lagi dah.....ni dia teman baru aku...Nikon D90 come with prime lens 50mm yg aku dok guna for mostly to my shooting....dgn dia aku belasah apa saja.Bak kata masta2 dlm photogrpahy...fully utilize your lens no matter what the lens is.So,aku belasah tak kira apa dah...belajaq dgn apa yg ada ditangan..Accessories tambahan ada tapi aku tak tunjuk laa...tak payah nak tunjuk semua...sikit2 sudah...Hahahaha

Street photo...
Landscape...
Potrait...
Wedding....kesemua genre dalam photography yg fofular, aku guna dia ni beserta dgn partner rapat dia 50mm....

Lepas ni aku taruk pulak antara hasil2 yg aku dapat bila keluar " dating" dgn Nik On ni....

Apa...??? nk tengok juga...???

Nantilah.....sambung minggu depan pulak...

Assalamu'alaikum.....





 

1 comment:






  1. Much advanced of Louis Vuitton handbags amid actuality your trend involving accustomed a new backpack starts aback to fourteenth century.amid actuality your trend involving accustomed a new backpack starts aback to fourteenth century.As the beat of fashion,?Hermes Handbags absolutely fabricated abundant accession for avant-garde travelling culture. All of Christian Dior affluence covering appurtenances and accessories are abounding with acceptable superior adroitness and broadly celebrated all over the globe.In addition, Cindy Crawford invests 100% in all its projects. Therefore it is true to Swiss Watches. It not only participates in advertising campaigns for the Omega Watches brand, but it has a say in the development and communication products.



    ReplyDelete